Ukens trening

Denne uken startet jeg opp med treningen for i r, meldte meg inn i treningssenter og greier. Jeg er ganske fornyd med treningen den frste uken og hper det fortsetter minst like bra. Jeg har satt meg noen ml, blant annet hvor mange timer jeg skal trene per uke, og den frste uken har jeg klart det. Jeg tror ikke det blir noe stort problem videre heller egentlig, for det er s gy og sinnsykt deilig. Jeg merker at jeg har det mye bedre nr jeg fr trent!



Mandag: Treningsfri
Tirsdag: 10 min oppvarming p sykkelen + 45 min styrke for mage og rygg.
Onsdag: 40 minEasyLine Puls (saltime med styrke + litt kondisjon).
Torsdag: 1 time volleyball + 50 min styrke for mage, rygg og lr.
Fredag: 55 minShape(saltime med 50/50 styrke og kondisjon) + 5 km p tredemllen.
Lrdag: 30 min styrke for mage og rygg.
Sndag: 1 mil p tredemllen + 1 time styrke for hele kroppen (treningsprogram fra senteret).

Favorittkten denne uken var faktisk sndagen, jeg var s glad etterp at jeg ikke klarte holde p smilet. Jeg satt og smilte hele bussturen hjem. Gleder meg til trene igjen i morgen! Dette er skikkelig bra for meg ass.

Har dere kommet i gang med treningen? Hvordan gr det?

2 kommentarer

Julie

08.jan.2012 kl.23:48

Du er FLINK! :D

Camilla

09.jan.2012 kl.01:11

Wow!! Kom litt i gang p torsdag - 30 min p tredemlla, ny rekord, frste gang i r og godt mulig den siste. Er ikke s gode venner nemlig.. Snakk om kjedelig! Haha :P (og styrkekt etterp)

Skriv en ny kommentar






hits