Ukens trening

Denne uken startet jeg opp med treningen for i år, meldte meg inn i treningssenter og greier. Jeg er ganske fornøyd med treningen den første uken og håper det fortsetter minst like bra. Jeg har satt meg noen mål, blant annet hvor mange timer jeg skal trene per uke, og den første uken har jeg klart det. Jeg tror ikke det blir noe stort problem videre heller egentlig, for det er så gøy og sinnsykt deilig. Jeg merker at jeg har det mye bedre når jeg får trent! 



Mandag: Treningsfri
Tirsdag: 10 min oppvarming på sykkelen + 45 min styrke for mage og rygg.
Onsdag: 40 min EasyLine Puls (saltime med styrke + litt kondisjon).
Torsdag: 1 time volleyball + 50 min styrke for mage, rygg og lår.
Fredag: 55 min Shape (saltime med 50/50 styrke og kondisjon) + 5 km på tredemøllen.
Lørdag: 30 min styrke for mage og rygg.
Søndag: 1 mil på tredemøllen + 1 time styrke for hele kroppen (treningsprogram fra senteret).

Favorittøkten denne uken var faktisk søndagen, jeg var så glad etterpå at jeg ikke klarte å holde på smilet. Jeg satt og smilte hele bussturen hjem. Gleder meg til å trene igjen i morgen! Dette er skikkelig bra for meg ass.

Har dere kommet i gang med treningen? Hvordan går det?

2 kommentarer

Julie

08.jan.2012 kl.23:48

Du er FLINK! :D

Camilla

09.jan.2012 kl.01:11

Wow!! Kom litt i gang på torsdag - 30 min på tredemølla, ny rekord, første gang i år og godt mulig den siste. Er ikke så gode venner nemlig.. Snakk om kjedelig! Haha :P (og styrkeøkt etterpå)

Skriv en ny kommentar






hits